15 Ağustos 2008 Cuma

Keçeden Mutfak Süsüm

Uzun zamandır bu blogumu biraz ihmal etmişim galiba,ancak birine yetişebiliyorum.Ama bu keçeden yapılmış mutfak kapımı süsleyen süsü paylaşmam gerek artık.Yine Banu'cuğumun el emeği olan bu süs her göreni hayran bırakıyor kendine.Canım marifetli arkadaşım da kendinde de olan bu cici kuşlarla benim evimi de şenlendirdi.Ben de evin kapısının tam karşısına mutfak kapıma asmayı uygun gördüm,her kapıyı açtığımda geleni kuşlarımla beraber karşılıyoruz.Marifetli arkadaşım benim tekrar tekrar sağolasın,ellerin dert görmesin.

Eğer Banu'nun duvar süslerini merak ediyorsanız buraya bakıverin.




13 yorum:

nazardeğmesin07 dedi ki...

selam ne hoş cicili bicili bir blogmuş burası emeğine sağlık gerçekten çok güzel sevgiler

Adsız dedi ki...

Yasemin'cim Banu'cum ne kadarda zarif değil mi evine de yakışmış. Bu arada Limon Ağacını hatırlat beyine :) Sevgiler

Adsız dedi ki...

Bu ne kadar yaratıcılık yawww. Bii seni durdursun... Brawooo....
Selamalar

embir dedi ki...

Bu çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım

уαѕємiη dedi ki...

çok hoş olmuş eline sağlık

sevgilerr

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben de hayran kaldim :))Iyi gunlerde kullanman dilegiyle :)) Burcu'nun ellerine saglik :))

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Bende yaptım bu kapı süslerinden.Sizinkide çok hoş.Arkadaşının ellerine sağlık.

Sevgilerimle*

Adsız dedi ki...

Bayıldım ben bu süse ellerine sağlık
2 bloğunu da takibime aldım.
Sevgiler.

Stil Direktoru dedi ki...

kanka ya artık bi yazı yaz bu bloga yaaaaaaaaaa

Stil Direktoru dedi ki...

kanka ya artık bi yazı yaz bu bloga yaaaaaaaaaa haha Craft Woman blogumla da yorum yazmışım silsene kız onu

Mimosa Café dedi ki...

Banu'nun eline sağlık valla nefis bir çalışma olmuş :)

Ellerden Dökülen dedi ki...

çok güzeller ellerıne sağlık

Nurzhan dedi ki...

çok güzel elinize sağlık

Google