16 Mayıs 2008 Cuma

Anneler Günü Hediyelerimiz




Aslında bu özel günleri pek sevmiyorum,birşeyi ifade etmek için illa da hediye mi almamız şart ya da birileri özel bir gün mü icat etmeli ki sevdiklerimizi hatırlayalım.Ben annemi hergün seviyorum her gün hediye almasam da.Ama onu sevdiğimi belli etmek için de hediye olmazsa olmaz bir şey değil.Ama adetten olmuş işte alıyoruz.Şimdi 2 yıldır kendim de anne olunca anladım ki anneye en güzel hediye ona olan sevgidir,ilgidir.Bu yıl annem hastaydı Anneler Günü'nde.Anladım ki bir çocuk için de en güzel şey annesinin sağlıklı,ayakta olması.Başında dimdik güçlü bir anne olması.




Bu yıl anneme ve kayınvalideme çok anlamlı bir hediye bulduk.Boyner'de ne alalım diye dolanırken bu bardak altlıklarını gördüm ve çok sevdim.İçlerine de bizlerin fotoğraflarını koyup öyle verdik.Ben çok beğendim,sizlerle de paylaşayım istedim.Tekrar tekrar herkesin Anneler Gününü kutluyorum


4 yorum:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Arkadaşımmm, çok şık gerçekten, dediğin kadar varmış, süper bir tasarım valla.Tuğra Paşa az artiz değil yanii maşallah ona.

Zeynep dedi ki...

Bunlar harika olmuş! Hala var mıdır acaba Boyner'de? Yolum düştüğünde ben de bakayım bir gün...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım tekrar tekrar geçmiş olsun diyorum. Hediyelerin harika olmuş. Resimlerde çok güzel çıkmış. Allah mutluluğunuzu bozmasın inşallah. Bende bir keresinde albüm alıp, Oğlumun ve bizim güzel fotoğraflarımızı bastırıp albümleyip vermiştim.
Sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

yasemincim bayıldım hediyelerine annenler güle güle kullansın canım mutlu günler sevgiler

Google