1 Mayıs 2008 Perşembe

Bayan Baykuş'dan Hediyeler








Ben sanırım Allah'ın sanşlı kullarından biriyim.Çünkü yıllar sonra çok sevdiğim bir arkadaşımı buldum.Aslında 10 yıl görüşmemiş olsak bile hiç unutmamış olduğum bir dost.Demek ki gerçek arkadaşlıklar zamana yenilmiyormuş bunu da anlamış olduk bu sayede.Onca yılda her ikimiz de evlenmiş anne olmuşuz ama paylaştığımız onca anıyı da unutmamışız.Şu herkesin kızdığı tenkit ettiği Facebook sayesinde birbirimizi bulduk.Hoş o olmasaydı da bir gün bir yerde mutlaka karşılaşacaktık eminim.Neyse işte bu birbirinden güzel kolyeler Banu'nun bana hediyeleri.Daha ilk görüşmemizde toplamış getirmişti,hepsini de çok severek kullanıyorum.Görenler de hayran oluyor.Banu yıllardır kendi özgün tasarımlarını yapıyor ve bence çok da başarılı bu konuda.Sadece yaptıklarını pazarlama konusunda biraz mütevazi o kadar.Ben de bugün onun bana hediye ettiği şık kolyeleri paylaşmak istedim.Daha fazlasını görmek isterseniz http://www.bayanbaykus.blogspot.com/ adresinden ziyaret ediniz lütfen.


Burdan da bir kez daha teşekkür ediyorum Banu'ya.

3 yorum:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Canım, canım, canım arkadaşım, sabah sabah ağlattın beni, kalp kalbe karşıymış biliyorsun. 10 yıl sonra bile karşılaşınca Maslak-Fatih arasında serviste gibi muhabbet edebildik ya gerçekten dostuz biz.Bu arada tüm takıları en güzel günlerinde kullanırsın inşallah. Haftaya görüşmek üzere.

Adsız dedi ki...

merhaba;

takılarınızı cok begendim..
onceden bankacıydım demişsiniz maslak fatih arası servis cümlelerini de gorunce merak ettim hangi banka acaba???

ben de bankacıyım ve fatih şubedeyim :))

Ordanburdanhayattan dedi ki...

sevgili melisari takilar banu arkadaşıma ait,onun blogunda daha da fazlasini görebilirsin.
maslak-fatih arası lise yıllarında okul servisi için kullanmış banu.
ben dışbankta(şimdi fortis oldu)çalıştım 5 yıl kadar.ama hiç fatih şubede çalışmadım
sevgiler

Google